Skip links
seo

Ako (ne) zvyšovať návštevnosť web stránok

V minulom článku, Addmefast návod na neúspešnú kampaň, sme si povedali niečo o bezplatnom získavaní likov na vašich FB stránkach a ako to môže vašej reklamnej kampani uškodiť. Dnes si povieme niečo zvýšení návštevnosti na vašich web stránkach a čomu sa máte vyvarovať.

 Ako (ne) zvyšovať návštevnosť web stránok

Autosurf určite nie!

Ak ste ešte o autosurfoch nepočuli, tak ide o weby, kde získavate body za zobrazovanie cudzích stránok. Vy si potom do profilu pridáte svoj web a za nazbierané body sa váš web zobrazuje ostatným ľudom. V rámci SEO a kvalitnej návštevnosti by som to nazval zúfalým činnom. Prečo? Vaša stránka sa iným ľudom totižto zobrazuje iba niekoľko sekúnd cca 20. Pri zbieraní bodov takmer nikto nesleduje stránky, ktoré sa mu načítavajú v autosurfe. To znamená, že na ne ani nekliká. Google toto správanie automaticky vyhodnocuje v štatistike “Miera okamžitých odchodov” a “Priemerné trvanie relácie”. Takže vaša štatistika návštev možno bude niekoľkonásobne vyššia ale nebude to mať žiadny efekt, pretože v reále vašu stránku nikto nenavštívi a ešte klesne vaša pozícia vo vyhľadávači Google.

Správne kľúčové slová

K svojej web stránke by ste mali zvažovať relevantné kľúčové slová. Ak tak neurobíte, môže sa stať, že sa vaša stránka užívateľovi objaví v googli aj keď bude hľadať niečo úplne iné. Aj keď ju navštívi, hneď odíde a to sa vám aj googlu nepáči. Preto treba zvažovať iba kľúčové slová, ktoré sa viažu k vašim službám, produktom a zameraniu webu.

Spamovanie

Spamové emaily, komentáre, správy na pokeci, správy na fb, to všetko je spam, teda nevyžiadaná pošta. Pokiaľ užívateľ vopred nesúhlasil zo zasielaním reklamných správ, ide o trestný čin.

Kvalitný obsah

Dosť bolo toho, čo netreba robiť. Teraz si povieme, čo je najefektívnejšie pre kvalitnú návštevnosť. Je to kvalitný obsah. Sú to informácie, ktoré návštevníka zaujmú a ten sa stránku rozhodne navštíviť aj v budúcnosti, nakúpi u vás, alebo využije vaše služby. Kvalitný obsah značí aj to, že autor je profesionál, ktorý sa danej téme rozumie. Málo firiem si uvedomuje, že aj oni môžu písať blogy a dávať rady svojim návštevníkom. Tak sa z návštevníkov stávajú zákazníci, či už vlastníte internetový obchod alebo firemné portfólia. Takmer v každej oblasti sa dá vytvoriť blog a zdielať v ňom svoje názory a rady.

Naša firma sa zaoberá tvorením web stránok. Práve preto sme vytvorili náš blog. Jednak za účelom lepšej propagácie a jednak poskytovať rady menej skúseným. Z toho, že ste sa v čítaní dostali až sem vyplýva, že ste na našej stránke zostali, takže vám tento článok niečo dal, aspoň dúfame 😀

4.6/5 - (celkom: 7 )

Zanechajte komentár

Zobraziť
Potiahni