Pripraveným patrí svet. Na úvodnom stretnutí by sme vás chceli spoznať- kto ste a aké sú vaše predstavy. Objasnite nám, v akom segmente sa orientujete, aké sú vaše ciele a stratégie, čo váš e-shop ponúka a koho chcete osloviť. Vieme pomôcť biznisom, ktoré sú už naštartované ale aj tým, ktoré len začínajú. S identitou, logom, celkovým dizajnom vám vieme taktiež pomôcť hneď od začiatku.
Taktiež sa môžete zamyslieť aj nad ďalšími parametrami ako sú:
- počet kategórii, podstránok a ich štruktúra
- počet produktov
- spôsob dopravy a ich spôsob pridávania (manuálne alebo hromadný import)
- spôsob dopravy (kuriér, slov. pošta, osobný odber, packeta a iné)
- aké bude mať e-shop formy platby (napr. platba kartou, dobierka, bankový prevod, paypal a iné)
- filtrovanie produktov (filtrácia podľa farby, veľkosti, váhy)